1. W niedzielę Uroczystość św. Józefa Sebastiana Pelczara głównego Patrona Diecezji.
  2. Od soboty rozpoczyna się Tydzień Modlitw o Zjednoczenie Chrześcijan.
  3. Kolędnicy Misyjni dziękują za przyjęcie przez parafian i złożone ofiary. Zebrano na misje ponad 5.000 zł.

Proboszcz  13.01.2020.- 19.01.2020.

Pon. +Jadwiga Kamińska 1 r.
Wto. +Julianna Kmiecik 5 r. Władysław 59 r.
Śr. +Rozalia Bilska 7 r.
Czw. +Rozalia Sidor 15 r.
Piąt. +Marian Wiśniewicz z in. rodziny Gumiennych
Sob. +Marian Wiśniewicz z int. Franciszka Stachurskiego
Nied.1030 +Anna Bilska 1 r.
1700 +Marian Wiśniewicz z int. rodziny Buczakowskich z Brzezowej

Ks. Jerzy Brocławik 13.01.2020.- 19.01.2020.

Dzień L.p. Za kogo? Od kogo?
Pon. 1 Józef Bobula Rodziny Sztabowskich
Wtor. 2 Wnuczki Edyty z rodziną
Śr. 3 Wnuka Michała z rodziną
Czw. 4 Rodziny Źrebców z rodziną z Kątów
Piąt. 5 Czesława Adamskiego z rodziną
Sob. 6 Barbary Socha z rodziną
Niedz. 7 Rodziny Gortatów z Czekaja

INTENCJE MSZALNE

13 – 19 styczeń 2020 r. Ks. Mariusz

Poniedziałek 17.00 + Józef Tomaszewski – od chrześnicy Doroty
Wtorek 17.00 + Józef Tomaszewski – od rodziny Kudłaty z Nowego Żmigrodu
Środa 17.00 + Katarzyna Opałka (15r.)
Czwartek 17.00 + Józef Tomaszewski – od sąsiadów bliższych i dalszych
Piątek 17.00 Dziękczynna za 78 lat życia z prośbą o zdrowie, Boże błog. i opiekę Matki Bożej w nowym roku dla Marii i całej rodziny
Sobota 17.00 + Julian Bilski (9r.)
Niedziela 9.00P ++ Kazimierz, Tadeusz, Adrian Brniak

IV Niedziela Adwentu 22.XII.2019.

  1. W poniedziałek i wtorek Msza św. o 600.
  2. We wtorek wigilia Bożego Narodzenia. Zachowujemy post zwyczajowy. Pasterka w  Pielgrzymce 2330 i w Samoklęskach o 2400.
  3. W środę Uroczystość Bożego Narodzenia. Msze św. w Samoklęskach o 730 i 1030, w Pielgrzymce o 900. Po południu Mszy św. nie będzie.
  4. W czwartek święto św. Szczepana Męczennika. Msze św. w Samoklęskach o 730, 1030, 1145 na której będą chrzty. Poświęcenie owsa. W Pielgrzymce o 900. Po południu Mszy św. nie będzie. Składka na KUL.
  5. W przyszłą niedzielę św. Rodziny Jezusa, Maryi i Józefa. Jest to święto patronalne wszystkich rodzin.
  6. Składka z pasterki przeznaczona jest na Fundusz Ochrony Życia, a z II dnia świąt na KUL.
  7. W piątek św. świętego Jana Apostoła. Imieniny obchodzi nasz Ks. Bp Ordynariusz. Modlimy się w Jego intencji.
  8. W piątek i sobotę Msza św. o 1700.
  9. Składam serdeczne Bóg zapłać Panu Henrykowi Brączykowi za choinki do kościoła jak i jego pomocnikom za ich ustawienie. Jak również Ks. Profesorowi Panu kościelnemu i młodzieży za przygotowanie szopki.
  • Jutro w Nowym Żmigrodzie będzie ostatnia spowiedź przedświąteczna.

23.12.-29.12.2019. Proboszcz

Pon. 600 +Jerzy Tomaszewski  13 r. + rodziców z obu stron
Wto.600 +Adam Biernacki
Wt. 2400 O błog. B. dla parafian
Śr. 730 +Józefa Rucińska z int. sąsiadów
Czw. 1030 Na podziękowanie za łaski w 50 rocznicę ślubu Marii i Edwarda Sanickich z prośbą o błog. B., zdrowie i opiekę
Piąt. +Maria Brączyk 22 r.
Sob. +Franciszek Bajorek 24 r.
Nied.600 +Marian Wiśniewicz z int. wnuków Pawła, Klaudii i Joanny
1030 +Józefa Rucińska z int. Jolanty i Kazimierza Baciaków

23.12.-29.12.2019. Ksiądz kapelan ks. b-pa gregorianka

Dzień L.p. Za kogo? Od kogo?
Pon. 20 +Franciszka Bilska Kierowców kolegów z pracy syna Wiesława
Wtor. 21 Tadeusza Brączyka z rodziną
Śr. 22 +Franciszka Bilska Tadeusza Brączyka z rodziną
Czw. 23 Rodziny Lenckowskich
Piąt. 24 Marii Kudła
Sob. 25 Sąsiadów Bobulów
Niedz. 26 Bogdana Borsa

23.12.-29.12.2019. Ks. Jerzy Brocławik gregorianka

Dzień L.p. Za kogo? Od kogo?
Pon. 10 +Józef Bobula Chrzesnej Kazi z rodziną
Wtor. 11 Rodziny Woźniaków
Śr. 12 Monika i Grzegorza Czupów
Czw. 13 Szwagierki Kazi z rodziną z Pielgrzymki
Piąt. 14 OSP Czekaj
Sob. 15 Sąsiadów Tomaszewskich
Niedz. 16 Rodziny Zoła i Ochał

III Niedziela Adwentu 15.12.2019.

  1. Jutro przed świętami będziemy zaopatrywać chorych od godz. 1000. Prosimy o ich zgłoszenie.
  2. W sobotę spowiedź w Samoklęskach od 1400-1700 z krótką przerwą około 1615, w Pielgrzymce od 1500-1600.
  3. W poniedziałek, wtorek i sobotę Msze św. o 600 i 1700. Natomiast w środę, czwartek i piątek tylko rano o 600.
  4. Sprawy kancelaryjne proszę załatwiać po roratach, albo we wtorek od 1530-1700.
  5. Jutro po Mszy św. spotkanie z rodzicami dzieci z kl. III.
  6. Księża Saletyni w Dębowcu organizują przyśpieszony kurs przedmałżeński od jutra. Z programem można zapoznać się na ich stronie internetowej.

16.12.-22.12.2019. Proboszcz

Pon. 1700 +Władysław Bilski 1 r
P. 1600 +Michał Jasionowicz z int. córki Grażyny z rodziną
Wto.600 +Halina Ciomcia z int. rodziny z Ujazdu
Śr. 600 +Józefa Rucińska z int. sąsiadów
Czw.600 +Józefa Rucińska z int. sąsiadów
Piąt.600 +Józefa Rucińska z int. chrześniaka z rodziną
Sob. 600 +Władysław Polak 2 r.
Sob. 1700 +Józefa Rucińska z int. Zofii Świątek z rodziną
Nied.600 +Józefa Rucińska z int. Marii Bal z rodziną
1030 +Franciszka Bilska 2 r.

16.12.-22.12.2019. Ksiądz kapelan ks. b-pa gregorianka

Dzień L.p. Za kogo? Od kogo?
Pon. 13 +Franciszka Bilska Pauliny i Mirosława Konik
Wtor. 14 Chrześnicy Grażyny z rodziną
Śr. 15 +Franciszka Bilska Barbary Socha z rodziną
Czw. 16 Jana i Marii Wojdacz
Piąt. 17 Irena i Wiesław Bors
Sob. 18 Marii Wojdacz z rodziną
Niedz. 19 Emilia i Jerzy Przybycień

16.12.-22.12.2019. Ks. Jerzy Brocławik gregorianka

Dzień L.p. Za kogo? Od kogo?
Pon. 3 +Józef Bobula Wnuczki Liliany z mężem
Wtor. 4 Syna Wiesława z żoną
Śr. 5 Wnuka Łukasza z rodziną
Czw. 6 Wnuka Wojciecha
Piąt. 7 Syna Kazimierza z rodziną
Sob. 8 Michała i Alicji Rogowskich
Niedz. 9 Leoni i rodziny Mroczków

16 – 22 grudzień 2019 r. Ks. Mariusz

Poniedziałek 6.00

17.00

++ Kazimierz Bilski (25r.) Julia i Jan – od Edwarda

++ Józef Opałka (31r.) i Katarzyna

Wtorek 16.00 P

17.00

+ Jan Mastaj – od rodziny Majchrowicz z Załęża

+ Wacław Brączyk (28r.)

Środa 6.00 ++ Bronisława (12r.) i Józef  Homlak
Czwartek 6.00 ++ Joanna, Piotr i Jan Bilscy
Piątek 6.00 ++ Wiktoria i Bartłomiej Brocławik
Sobota  6.00

17.00

+ Maria Brączyk (12r.)

++ Józefa i Walenty Bal

Niedziela 17.00 ++ Jan (9r.) i Franciszek Jasionowicz i zmarli rodzice

II Niedziela Adwentu 08.12.2019.

  1. W przyszłą niedzielę składka koło kościoła do puszek jest na kościół  na wschodzie.
  2. Chrzty będą w drugi dzień świąt o 1145.
  3. W piątek rocznica stanu wojennego. Modlimy się za Ojczyznę.
  4. Ponieważ pan organista nie chodzi  z opłatkami,  to  można je będzie nabyć w zakrystii.

       

15.12.-22.12.2019. Proboszcz

Pon. 1700 +Marianna Brączyk 30 dzień po śmierci z int. syna Zdzisława
P. 1600 +Michał Jasionowicz z int. wnuka Kamila
Wto.600 +Józefa Rucińska z int. rodziny Ksyków
Wto.1700 +Marian Wiśniewicz z int. wnuków Pawła, Klaudii i Joanny
Śr. 1700 +Józefa Rucińska z int. Marii Bobula
P. 1600 +Michał Jasionowicz z int. córki Grażyny z rodziną
Czw.600 +Józefa Rucińska z int. rodziny Kozickich z Osieka
Czw.1700 +Marian Wiśniewicz z int. brata Franciszka z żoną
Piąt.1700 +Józef Ciomcia 30 dzień po śmierci z int. żony
P. 1600 +Michał Jasionowicz wnuczki Sylwii i Marcina
Sob. 600 +Katarzyna, Michał Kaczor w rocz.
Sob. 1700 +Józefa Rucińska z int. rodziny Tomaszewskich
Nied.1700 +Józefa Rucińska z int. rodziny Borsów i Gumiennych
P +Michał Jasionowicz z int. koleżanek córki Grażyny z EAK Cones

09.12.-15.12.2019. Ksiądz kapelan ks. b-pa gregorianka

Dzień L.p. Za kogo? Od kogo?
Pon. 6 +Franciszka Bilska Bronisława Bilskiego z rodziną
Wtor. 7 Edwarda i Haliny Sanickich
Śr. 8 +Franciszka Bilska Mariana Piwowarskiego z rodziną
Czw. 9 Michała Rogowskiego z rodziną
Piąt. 10 Władysława Bilskiego
Sob. 11 Edwarda i Stanisławy Socha
Niedz. 12 Sanickich, Bilskich i Czajkowskich

09.12.-15.12.2019. Ks. Jerzy Brocławik

Dzień L.p. Za kogo? Od kogo?
Pon. +Krystyna Kichard Sąsiadów Balów
Wtor. Marii Łąckiej z rodziną
Śr. Jarosława Wojdacza z rodziną z USA
Czw. +Krystyna Kichard Piotra, Marii i Jana Wojdacz z rodziną
Piąt. Brata z rodziną
gregorianka
Sob. 1 Józef Bobula Córki Danuty z mężem
Niedz. 2 Wnuka Jakuba z rodziną

14.12.2019. Ks. Krzysztof Biernacki

Dzień L.p. Za kogo? Od kogo?
Sob. Marianna Brączyk Córki Sabiny z rodziną

INTENCJE MSZALNE

9 – 15 grudzień 2019 r. Ks. Mariusz

Poniedziałek, 9 grudzień 6.00

 

17.00

+ Józef Tomaszewski – od kuzynki Marii Wojdacz z rodziną

++ Józef i Eleonora Bal, + Marianna Młyńczyk

Wtorek, 10 grudzień 16.00 P

 

17.00

+ Jan Mastaj – od kolegów i koleżanek z Działu Admin. – Gosp. i Księgowości DPS w Foluszu

O szczęśliwą operację

Środa, 11 grudzień 6.00

 

17.00

+ Józef Tomaszewski – od rodziny Stanków i Ulaszków z Osobnicy

+ Antoni Konik (26r.)

Czwartek, 12 grudzień 16.00 P

17.00

+ Stanisław Bobula (7r.)

+ Elżbieta Jankowicz (1r.) – od córki Stanisławy  z rodziną

Piątek, 13 grudzień 6.00

 

17.00

+ Józef Tomaszewski – od Andrzeja Opałki  z rodziną

++ Danuta Mroczka (21r.) i zmarli  z rodziny

Sobota, 14 grudzień  6.00

 

17.00

+ Józef Tomaszewski – od rodziny Mastajów z Czekaja

++ Jan Socha (16 r.) i zmarli rodzice

Niedziela, 15 grudzień 10.30 + Józef Bilski – z intencji syna

Zapytanie ofertowe

Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego

pieczątka oferenta

……………………………

dnia…………………………

Parafia Rzymskokatolicka p. w. Św. Marii Magdaleny

w Samoklęskach

  1. Samoklęski 125

38-223 Samoklęski

OFERTA

Odpowiadając na Zapytanie ofertowe dotyczące zadania:  „Termomodernizacja kościoła p. w. Św. Jana z  Dukli w Pielgrzymce”

Składam/my ofertę następującej treści:

  1. Oferuję/my wykonanie zamówienia za cenę:

Wartość netto ……………………. zł

Stawka podatku VAT ………….…%

Wartość podatku VAT ……….……zł

Wartość brutto …………….……..zł*

*Wartość brutto będzie służyć do porównania ofert

  1. Przyjmuję/my do realizacji postawione przez Zamawiającego w Zapytaniu ofertowym warunki.
  2. Oświadczam/ oświadczamy, że wydłużamy okres gwarancji jakości i rękojmi (ponad wymagany przez Zamawiającego okres 24 miesięcy) o …………………………. miesięcy.
  3. Oświadczam/oświadczamy, iż:
  • posiadam/my uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
  • posiadam/my wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,
  • dysponuję/my odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  • Oświadczam/oświadczamy, iż prowadzę/prowadzimy działalność gospodarczą o numerze identyfikacyjnym NIP ……………………………………………………………………………………….
  1. Oświadczam/ oświadczamy, że akceptuję/my wzór umowy, który stanowi załącznik nr 3 do Zapytania.
  2. Oświadczam/oświadczamy, iż nie prowadzę/nie prowadzimy działalności gospodarczej i nie jestem/nie jesteśmy płatnikiem podatku od towarów i usług. *

podpis osoby upoważnionej

…………………………..

**Niewłaściwe skreślić

Załącznik do Oferty

Wykaz zrealizowanych robót budowlanych*
L. p. Nazwa i adres podmiotu, na rzecz którego roboty zostały wykonane Rodzaj wykonanych/zakończonych robót i miejsce ich wykonania, w tym potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu

(Wykonawca musi wykazać spełnienie wszystkich warunków określonych w Zapytaniu)

Nazwa i adres Wykonawcy wykazującego zdolność techniczną Wartość  robót Czas realizacji od (dzień/miesiąc/ rok) – do (dzień/miesiąc/rok)
1
2
3
4
5
6

podpis osoby upoważnionej

…………………………..

* Wykonawca załączy do wykazu dowody (referencje, poświadczenia), że roboty wskazane w Wykazie zostały wykonane należycie.

Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego

pieczątka oferenta

……………………………

dnia…………………………

Parafia Rzymskokatolicka p. w. Św. Marii Magdaleny

w Samoklęskach

  1. Samoklęski 125

38-223 Samoklęski

OFERTA

Odpowiadając na Zapytanie ofertowe dotyczące zadania: „Termomodernizacja kościoła p. w. Św. Jana

z Dukli w Pielgrzymce”

Składam/my ofertę następującej treści:

  1. Oferuję/my wykonanie zamówienia za cenę:

Wartość netto ……………………. zł

Stawka podatku VAT ………….…%

Wartość podatku VAT ……….……zł

Wartość brutto …………….……..zł*

*Wartość brutto będzie służyć do porównania ofert

  1. Przyjmuję/my do realizacji postawione przez Zamawiającego w Zapytaniu ofertowym warunki.
  2. Oświadczam/ oświadczamy, że wydłużamy okres gwarancji jakości i rękojmi (ponad wymagany przez

Zamawiającego okres 24 miesięcy) o …………………………. miesięcy.

  1. Oświadczam/oświadczamy, iż:
  2. posiadam/my uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy

prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

  1. posiadam/my wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,
  2. dysponuję/my odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania

zamówienia.

  1. Oświadczam/oświadczamy, iż prowadzę/prowadzimy działalność gospodarczą o numerze

identyfikacyjnym NIP ……………………………………………………………………………………….

  1. Oświadczam/ oświadczamy, że akceptuję/my wzór umowy, który stanowi załącznik nr 3 do Zapytania.
  2. Oświadczam/oświadczamy, iż nie prowadzę/nie prowadzimy działalności gospodarczej i nie jestem/nie

jesteśmy płatnikiem podatku od towarów i usług. *

podpis osoby upoważnionej

…………………………..

**Niewłaściwe skreślić

Załącznik do Oferty

Wykaz zrealizowanych robót budowlanych*

  1. p.

Nazwa i adres

podmiotu, na

rzecz którego

roboty zostały

wykonane

Rodzaj

wykonanych/zakończonych

robót i miejsce ich

wykonania, w tym

potwierdzenie spełnienia

warunków udziału w

postępowaniu

(Wykonawca musi wykazać

spełnienie wszystkich

warunków określonych w

Zapytaniu)

Nazwa i adres

Wykonawcy

wykazującego zdolność

techniczną

Wartość robót

Czas realizacji od

(dzień/miesiąc/ rok) –

do (dzień/miesiąc/rok)

1

2

3

4

5

6

podpis osoby upoważnionej

…………………………..

* Wykonawca załączy do wykazu dowody (referencje, poświadczenia), że roboty wskazane w Wykazie zostały

wykonane należycie.

Zbiór: Termomodernizacja budynku kościoła p.w. Św. Jana z Dukli w Pielgrzymce Zuzia (C) DataComp 1994-2000

Termomodernizacja budynku kościoła p.w. Św. Jana z Dukli w Pielgrzymce 27/08/19

strona nr 1

Przedmiar Robót

Podstawa nakładu, opis pozycji, wyliczenie ilości robót Ilość Krot. Jedn.

1 IZOLACJA TERMICZNA STROPÓW

1.001 KNRW 202/612/3 Ułożenie izolacji termicznej na stropie z

wełny mineralnej o gr. 15 cm, przeznaczonej

do izolacji stropów

84,85+129,01 = 213,86 ~213,86 m2

1.002 KNRW 202/612/4 Izolacje cieplne z wełny mineralnej, pozioma

z płyt układanych na sucho, dodatek za każdą

następną warstwę – warstwa o grubości 10 cm 213,96 m2

1.003 KNRW 202/606/1 Ułożenie na izolacji termicznej z weły

mineralnej izolaciji przeciwwilgociowej z

folii PE zbrojonej, dachowej, jednostronnie

paroprzepuszczalnej 213,86 m2

1.004 Kalkulacja indywidualna. Montaż nad ulożoną

warstwą izolacji termicznej stropu

drewnianych pomostów komunikacyjnych,

niezbędnych do celow kontrolno –

konserwacyjncych elementów przestrzeni

strychowej 18,00 m

2 WYMIANA OKIEN

2.001 KNRW 401/353/6 Wykucie z muru, ościeżnic stalowych o

powierzchni do 1·m2 12 szt

2.002 KNRW 401/353/8 Wykucie z muru, ościeżnic stalowych o

powierzchni ponad 2·m2

21,92-5,40 = 16,52 ~16,52 m2

2.003 KNNR 7/503/1 Montaż okien aluminiowych, nieotwieranych z

przegrodą termiczn, szklonych szybą

zespoloną, okna o powierzchni do 1·m2 5,40 m2

2.004 KNNR 7/503/3 Montaż okien aluminiowych, nieotwieranych z

przegrodą termiczną, szklonych szybą

zespoloną, okna o powierzchni powyżej 2·m2 16,52 m2

3 DOCIEPLENIE ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH Z WYKONANIEM ELEWACJI

3.001 KNRW 401/545/6 Rozebranie rur spustowych, nie nadających się

do użytku

6,00*4 = 24,0 ~24,00 m

3.002 KNRW 202/531/4 Rury spustowe z PVC, Fi·110·mm 24,00 m

3.003 KNNR 6/803/2 Rozebranie nawierzchni z betonowej kostki

brukowej na podsypce cementowo-piaskowej,

ręcznie

65,50*1,80 = 117,9 ~117,90 m2

3.004 Kalkulacja indywidualna. Odtworzenie poziomej

izolacji przeciwwodnej metodą podcinki; np.

firmy Prinz lub równoważnej 36,70 m2

3.005 KNNR 1/310/3 Wykopy przy odkrywaniu istniejących

fundamentów, głębokość do 1,5·m, na zewnątrz

budynku, grunt kategorii IV

65,00*1,20*1,00 = 78,0 ~78,00 m3

3.006 KNR 23/2611/1 Oczyszczenie mechaniczne i zmycie

powierzchni odkrytych ścian fundamentowych i

cokołowych

104,89 = 104,89 ~104,89 m2

3.007 KNR 401/621/3 Odgrzybianie ścian fundamentowych i

cokolowych metodą smarowania, 2-krotnie 104,89 m2

Zbiór: Termomodernizacja budynku kościoła p.w. Św. Jana z Dukli w Pielgrzymce Zuzia (C) DataComp 1994-2000

Termomodernizacja budynku kościoła p.w. Św. Jana z Dukli w Pielgrzymce 27/08/19

strona nr 2

Podstawa nakładu, opis pozycji, wyliczenie ilości robót Ilość Krot. Jedn.

3.008 KNRW 202/904/1 Wyprawienie murowanych ścian cokołowych (po

wcześniej odbitym tynku) tynkiem cementowym

pod wykonanie izolacji termicznej

104,89-65,50 = 39,39 ~39,39 m2

3.009 KNRW 202/603/7 Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe

bitumiczne pionowe – wykonywane na zimno,

lepik asfaltowy na zimno, 1·warstwa 65,50 m2

3.010 KNRW 202/603/8 Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe

bitumiczne pionowe – wykonywane na zimno,

lepik asfaltowy na zimno, dodatek za każdą

następną warstwę 65,50 m2

3.011 KNR 23/2612/1 Ocieplenie ścian fundamentowych płytami z

polistyrenu ekstrudowanego (Styrodur) o gr.

10 cm 65,50 m2

3.012 KNRW 202/604/8

(1)

Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej

pionowej ścian fundamentowych z folii

izolacyjnej wytłaczanej 65,50 m2

3.013 KNNR 1/317/1 Zasypywanie wykopów ze skarpami, z przerzutem

na odległość do 3·m, z zagęszczaniem,

kategoria gruntu I-III

78,00-65,50*0,10-

117,90*0,20 = 47,87 ~47,87 m3

3.014 KNNR 1/206/2 (1) Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z

transportem urobku sam. samowył. do 1·km, w

ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach –

wywiezienie nadmiaru ziemi

78,00-47,87 = 30,13 ~30,13 m3

3.015 KNNR 1/208/2 (1) Nakłady uzupełniające do tablic za każdy

dalszy rozpoczęty 1 km odległości transportu

ponad 1 km samochodami samowyładowczymi,

drogi o nawierzchni utwardzonej, kategoria

gruntu I-IV – krotność = 2 30,13 2,00 m3

3.016 KNNR 2/1201/3

(1)

Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego o

grubości 15 cm po zagęszczeniu, pod

uzupełnienie wcześniej rozebranej nawierzchni

z betonowej kostki brukowej

117,90*0,15 = 17,685 ~17,68 m3

3.017 KNNR 6/502/2 (1) Uzupełnienie nawierzchni betonową kostką

brukową, podsypka cementowo-piaskowa z

wypełnieniem spoin piaskiem – kostka z

wcześniejszej rozbiórki 117,90 m2

3.018 KNRW 202/923/1 Osłony okien, folią polietylenową

5,40+16,52 = 21,92 ~21,92 m2

3.019 KNRW 202/923/1 Rozebranie osłon okien z folii polietylenowej

– przyjęto współczynnik 0.5 do R

R= 0,500 M= 1,000 S= 1,000 21,92 m2

3.020 KNNR 3/601/1 Odbicie tynków, tynk z zaprawy

cementowo-wapiennej, na zewnętrznych

ościeżach okiennych i drzwiowych oraz

spękanych i odparzonych tynków na elewacji

buydynku 98,16 m2

3.021 KNR 401/347/9 Skucie warstwy muru o grubości do 4 cm na

ościeżach okiennych i drzwiowychi pod

docieplenie płytami styropianowymi 14,80 m2

3.022 KNR 401/725/3

(2)

Uzupełnienie tynków zewnętrznych zwykłych

kategorii II, podłoże: cegła, pustaki

ceramiczne, gazo- i pianobeton; do 5·m2 (w 1

miejscu)

24,80+98,16 = 122,96 ~122,96 m2

Zbiór: Termomodernizacja budynku kościoła p.w. Św. Jana z Dukli w Pielgrzymce Zuzia (C) DataComp 1994-2000

Termomodernizacja budynku kościoła p.w. Św. Jana z Dukli w Pielgrzymce 27/08/19

strona nr 3

Podstawa nakładu, opis pozycji, wyliczenie ilości robót Ilość Krot. Jedn.

3.023 KNR 404/1101/2 Wywiezienie gruzu oraz wybranego gruntu z

terenu wykonywanych robót remontowych, przy

ręcznym załadowaniu i wyładowaniu, (na

odległość 1·km) samochodem ciężarowym

skrzyniowym

R= 0,955 M= 1,000 S= 1,000

98,16*0,025+14,80*0,04 = 3,046 ~3,05 m3

3.024 KNR 404/1101/5 Wywiezienie gruzu oraz wybranego gruntu z

terenu wykonywanych robót remontowych, przy

ręcznym załadowaniu i wyładowaniu, (za każdy

rozpoczęty 1·km ponad 1·km)) samochodem

ciężarowym skrzyniowym – krotność = 2

R= 0,955 M= 1,000 S= 1,000 3,05 2,00 m3

3.025 KNR 23/2611/1 Przygotowanie podłoża pod docieplenie metodą

lekką – mokrą, oczyszczenie mechaniczne i

zmycie

460,57 = 460,57 ~460,57 m2

3.026 KNR 23/2611/4 Przygotowanie podłoża pod docieplenie metodą

lekką – mokrą, sprawdzenie przyczepności

zaprawy klejącej i styropianu do podłoża

460,57+39,29 = 499,86 ~499,86 m2

3.027 KNR 23/2612/9 Ocieplenie ścian budynków płytami

styropianowymi, zamocowanie listwy startowej

– profil startowy cokołowy 10 cm 65,50 mb

3.028 KNR 23/2612/1 Ocieplenie ścian budynków płytami

styropianowymi, przyklejenie płyt

styropianowych do ścian; styropian EPS 70-036

FASADA, gr. 10 cm – docieplenie cokołu

104,89-65,60 = 39,29 ~39,29 m2

3.029 KNR 23/2612/1 Ocieplenie ścian budynków płytami

styropianowymi, przyklejenie płyt

styropianowych do ścian; styropian EPS 70-036

FASADA, gr. 15 cm 460,57 m2

3.030 KNR 23/2612/4 Ocieplenie ścian budynków płytami

styropianowymi, przymocowanie płyt

styropianowych dyblami do ściany z cegły

459*4 = 1 836,0 ~1 836 szt

3.031 KNR 23/2612/6 Ocieplenie ścian budynków płytami

styropianowymi, przyklejenie jednej warstwy

siatki, ściany

39,29+499,96 = 539,25 ~539,25 m2

3.032 KNR 23/2612/2 Ocieplenie ścian budynków płytami

styropianowymi, przyklejenie płyt

styropianowych do ościeży; styropian EPS

70-036 FASADA, gr. 4 cm

14,80 = 14,8 ~14,80 m2

3.033 KNR 23/2612/7 Ocieplenie ścian budynków płytami

styropianowymi, przyklejenie warstwy siatki,

ościeża 14,80 m2

3.034 KNR 23/2612/8 Ocieplenie ścian budynków płytami

styropianowymi, ochrona narożników wypukłych

kątownikiem metalowym (ściany + stolarka

okienna i drzwiowa) 217,00 mb

3.035 KNNR 2/1901/2 Docieplanie ścian budynków płytami

styropianowymi metodą lekką, dodatkowa

warstwa siatki dla miejsc szczególnie

narażonych

65,50*1,50 = 98,25 ~98,25 m2

3.036 KNR 202/923/4 Spadki pod obróbki blacharskie podokienników

zewnętrznych z zaprawy 8,40 m2

Zbiór: Termomodernizacja budynku kościoła p.w. Św. Jana z Dukli w Pielgrzymce Zuzia (C) DataComp 1994-2000

Termomodernizacja budynku kościoła p.w. Św. Jana z Dukli w Pielgrzymce 27/08/19

strona nr 4

Podstawa nakładu, opis pozycji, wyliczenie ilości robót Ilość Krot. Jedn.

3.037 ORGB 202/541/2 Obróbki blacharskie podokienników

zewnętrznych z blachy powlekanej, szerokość w

rozwinięciu ponad 25·cm z systemowym

wykończeniem kształtką plastikową 11,60 m2

3.038 KNR 23/2611/2 Nałożenie podkładu – preparatu gruntującego

pod cienkowarstwową mineralną wyprawę

tynkarską na ścianach i ościeżach

460,57+14,80 = 475,37 ~475,37 m2

3.039 KNR 23/933/2 Wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z

akrylowych tynków dekoracyjnych wykonana

ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu,

wyprawa na ścianach płaskich i powierzchniach

poziomych 460,57 m2

3.040 KNR 23/933/4 Wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z

akrylowych tynków dekoracyjnych wykonana

ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu,

wyprawa na ościeżach, szerokości do 30·cm 14,80 m2

3.041 KNR 17/929/1 Wyprawa elewacyjna cienkowarstw. o fakturze

rustykalnej z gotowej mieszanki

żywicz.-miner., wykonana ręcznie na uprzednio

przygotowanym podłożu, nałożenie na podłoże

farby gruntującej – cokół budynku 39,29 m2

3.042 KNR 17/929/3 (2) Wyprawa elewacyjna cienkowarstw. o fakturze

rustykalnej z gotowej mieszanki

żywicz.-miner., wykonana ręcznie na uprzednio

przygotowanym podłożu – wyprawa cokołu

budynku 39,29 m2

3.043 KNR 202/1604/1

(1)

Rusztowania zewnętrzne rurowe o wysokości do

10 m

460,57+39,29 = 499,86 ~499,86 m2

3.044 KNNR 2/1505/1 Osłony z siatki na rusztowaniach zewnętrznych 499,86 m2

3.045 KNR 401/420/4 Wykonanie daszków zabezpieczających 10,00 m2

4 MODERNIZACJA INSTALACJI GRZEWCZEJ

4.001 Kalkulacja indywidualna. Dostawa i montaż

gazowego, kondensacyjnego kotła c.o. 24 kW,

wyposażonego w sterowanie automatyczne z

czujnikiem temperatury zewnętrznej 1 kpl

4.002 Kalkulacja indywidualna. Wykonanie

wewnętrznej instalacji c.o. wraz z montażem

grzejników płytowych wyposażonych w zawory

termostatyczne 1 kpl

5 MONTAŻ ZESTAWU OGNIW FOTOWOLTAICZNYCH

5.001 Kalkulacja indywidualna. Montaż zestawu ogniw

fotowoltaicznych o mocy 3,00 [kwp] 1 kpl

6 WYMIANA ŻARÓWEK NA ENERGOOSZCZĘDNE TYPU LED

6.001 Kalkulacja indywidualna. Wymiana żarówek na

energooszczędne typu LED 49 punkt

Samoklęski, dnia 27.11.2019 r.

………………………………………………………..

(pieczęć Parafii)

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę robót budowlanych.

  1. Zamawiający: Parafia Rzymskokatolicka p. w. Św. Marii Magdaleny w Samoklęskach, ul. Samoklęski 125, 38-223 Samoklęski
  2. Nazwa zadania: „Termomodernizacja kościoła p. w. Św. Jana z Dukli w Pielgrzymce”
  3. Opis przedmiotu zamówienia:

3.1 Zakres zamówienia i warunki udziału w postępowaniu:

3.1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji kościoła p. w. Św. Jana z Dukli w Pielgrzymce, w tym:

– izolacji termicznej stropów;

– wymiany okien;

– docieplenia ścian zewnętrznych z wykonaniem elewacji;

– modernizacja instalacji grzewczej;

– montaż zestawu ogniw fotowoltaicznych;

– wymiana żarówek na energooszczędne typu LED

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dołączony do niniejszego zapytania ofertowego przedmiar robót (załącznik nr 2) ułatwiający przygotowanie oferty.

Zamawiający zastrzega realizację robót w następujących etapach:

Etap I: Roboty instalacyjne – modernizacja instalacji grzewczej:

1) Montaż gazowego kondensacyjnego kotła gazowego min. 24 kW (sprawność min. Hs – 94%, HI – 104%) wyposażonego w sterowanie automatyczne, montaż automatyki pogodowej. Wykonanie centralnego ogrzewania. Nowe grzejniki płytowe (12 szt.) wyposażone w zawory termostatyczne o działaniu proporcjonalnym w zakresie proporcjonalności 1 k (12 szt.).

2) Modernizacja oświetlenia z zastosowaniem oświetlenia LED. Zakres modernizacji obejmuje: Żarówki LED 10W – 46 szt. Lampa LED z regulacją konta padania światła – zamiennik 200 W halogenu – 2 szt. Lampa zewnętrzna LED z czujnikiem ruchu i zmierzchu – 1 szt., demontaż/ montaż lamp – 49 szt.

Etap II: Roboty budowlane – Modernizacja przegrody – okna zewnętrzne. Wymagany współczynnik U dla nowej stolarki: 0,90 W (m2+k). Wymagany typ stolarki – Stolarka szczelna (0,5< a <1);

Etap III:

1) Modernizacja przegrody Strop pod niższym zadaszeniem. Wymagana grubość dodatkowej warstwy izolacji termicznej: 25 cm. Zastosowany materiał izolacji termicznej: płyty w wełny izolacyjnej ʎ 0,038 (W/mK). Powierzchnia modernizacji przegrody: 84,85 m2.

2) Modernizacja przegrody Strop pod nieogrzewanym strychem. Wymagana grubość dodatkowej warstwy izolacji termicznej: 25 cm. Zastosowany materiał izolacji termicznej: płyty w wełny izolacyjnej ʎ 0,038 (W/mK). Powierzchnia modernizacji przegrody: 129,01 m2.

Etap IV:

Roboty instalacyjne – montaż zestawu ogniw fotowoltaicznych o mocy 3 kWp. Montaż na konstrukcji wolnostojącej. Instalacja wpięta w wewnętrzną sieć elektryczną budynku za układem pomiarowo – rozliczeniowym. W skład instalacji fotowoltaicznej wejdą: moduły fotowoltaiczne, falownik fotowoltaiczny, zabezpieczenia i osprzęt elektryczny, konstrukcja montażowa wolnostojąca.

Etap V:

1) Termomodernizacja ścian zewnętrznych. Modernizacja przegrody ściana zewnętrzna. Wymagana grubość dodatkowej warstwy izolacji termicznej 15 cm. Zastosowany materiał izolacji termicznej: Płyta styropianowa EPS 70-036 FASADA  ʎ 0,036 (W/mK). Powierzchnia modernizowanej przegrody: 460,57 m2.

2) Odtworzenie izolacji przeciwwodnej poziomej. Odtworzenie izolacji poziomej ścian fundamentowych metodą podcinki  (firmy PRINŻ lub równoważnej) o powierzchni 36,70m2.

3) Modernizacja przegrody – ściana fundamentowa i cokołowa, izolacja i ocieplenie ściany cokołowej i fundamentowej o powierzchni 104,89 m2, o gr. 10 cm. Styropianiu xps.

3.1.2 Zaleca się, aby Wykonawca dokonał oględzin obiektu w celu oceny jego stanu oraz ujęcia w ofercie zakresu wszystkich koniecznych do wykonania prac.

3.1.3 Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza dostarczy Zamawiającemu kosztorys ofertowy.

3.1.4 Roboty powinny obejmować cały zakres robót podstawowych i pomocniczych (zabezpieczenia elementów budynku, rusztowania, transport wewnętrzny).

3.1.5 Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców, nie zwalnia to jednak wykonawcy z należytej realizacji przedmiotu zamówienia.

3.1.6 Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną.

3.1.7 Szczegółowe rozwiązania materiałowe Wykonawca będzie uzgadniał z Zamawiającym przed i w trakcie realizacji zadania. Wykonawca zobowiązuje się stosować wyroby budowlane (materiały) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania.

3.2 Warunki płatności: przelew do 14 dni po otrzymaniu faktury wraz z zatwierdzonym protokołem odbioru robót (częściowego/ końcowego). Zamawiający dopuszcza częściowe fakturowanie za przedmiot zamówienia.

3.3 Obowiązującą formą wynagrodzenie będzie wynagrodzenie ryczałtowe. Wykonawca w cenie ofertowej powinien ująć wszystkie koszty związane z realizacją robót, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty.

3.4 Pozostałe wymagania dot. realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy (Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego).

WARUNKI UDZIAŁU POSTĘPOWANIU:

W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który wykaże się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:

– przynajmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu budowy/ przebudowy/ remontu/ modernizacji obiektu sakralnego o wartości co najmniej 150 000,00 zł netto;

– przynajmniej jednej roboty budowlanej polegającej na modernizacji instalacji grzewczej o wartości co najmniej 20 000,00 zł netto;

– przynajmniej dwóch robót budowlanych polegających na dociepleniu ścian zewnętrznych z wykonaniem elewacji o wartości co najmniej 100 000,00 zł netto każda.

Wykonawca musi wykazać spełnienie wszystkich trzech warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia niniejszych warunków dokonana zostanie na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę wraz z ofertą Wykazu robót budowlanych wraz z dowodami, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, poświadczenia).

  1. Termin realizacji zamówienia: Termin zakończenia robót będących przedmiotem zamówienia nastąpi nie później niż do dnia 15.06.2021 r. z zastrzeżeniem, że poszczególne etapy zostaną wykonane w następujących terminach:

I Etap: 23.12.2019 r.

II Etap: 15.06.2020 r.

III Etap: 15.09.2020 r.

IV Etap: 15.12.2020 r.

V Etap: 15.06.2021 r.

Wykonawca po podpisaniu umowy dostarczy Zamawiającemu harmonogram rzeczowo- finansowy. Harmonogram musi być uzgodniony z Zamawiającym (szczegóły zawarte są we wzorze umowy).

  1. Kryteria oceny ofert:

CENA:

Do porównania ofert Zamawiający przyjmie wartość brutto określoną przez Wykonawców w Formularzu oferty.  Oferta z najniższą ceną otrzyma 80,00 punktów, pozostałe oferty otrzymują ilość punktów wyliczoną według poniższej formuły:

C – ilość punktów = najniższa oferowana cena brutto x 80
cena brutto oferty ocenianej

Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi:

Na wykonane roboty Wykonawca zobowiązuje się udzielić 24 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi, liczony od daty końcowego, bezusterkowego odbioru robót. Okres gwarancji zrównuje się z okresem rękojmi.

Kryterium „Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi” będzie rozpatrywane na podstawie terminu gwarancji jakości i rękojmi zadeklarowanego przez wykonawcę ponad wymagany okres 24 miesięcy. Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę musi zostać podany w pełnych miesiącach. Zrównuje się okres gwarancji z okresem rękojmi. Wydłużenie okresu gwarancji jednocześnie stanowi deklarację wykonawcy wydłużenia okresu rękojmi. Maksymalny dodatkowy okres gwarancji, który Zamawiający przyjmie do oceny to 12 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres dłuższy niż 12 miesięcy, to Zamawiający do oceny przyjmie 12 miesięcy.

Sposób przyznania punktów w Kryterium „Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi”:

G – ilość punktów = dodatkowy okres udzielonej gwarancji jakości i rękojmi w ocenianej ofercie (miesiące) x 20
najdłuższy dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi z pośród wszystkich ocenianych ofert (miesiące)

Maksymalna ilość punktów według kryterium „Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi” to 20,00 punktów.

Oferta w łącznej ocenie może uzyskać maksymalnie 100 punktów.

  1. Inne istotne warunki zamówienia:

6.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia powyższego postępowania w każdym czasie i bez podania przyczyny.

6.2 Wybór oferty nie stanowi przyjęcia oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i nie oznacza zobowiązania do zawarcia umowy pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą.

  1. Sposób przygotowania oferty.

Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „OFERTA” (załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego).

Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie Zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis „Zapytanie ofertowe – Termomodernizacja kościoła p. w. Św. Jana z Dukli w Pielgrzymce”

  1. Ofertę można złożyć/przesłać w formie pisemnej pod adres: Parafia Rzymskokatolicka p. w. Św. Marii Magdaleny w Samoklęskach, ul. Samoklęski 125, 38-223 Samoklęski.

Termin złożenia oferty: do dnia 9.12.2019 r. do godz 8.00.

Samoklęski, dnia 27.11.2019 r.

.………………

(podpis)

Samoklęski, dnia 27.11.2019 r.

………………………………………………………..

(pieczęć Parafii)

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę robot budowlanych.

  1. Zamawiający: Parafia Rzymskokatolicka p. w. Św. Marii Magdaleny w Samoklęskach, ul. Samoklęski 125,

38-223 Samoklęski

  1. Nazwa zadania: „Termomodernizacja kościoła p. w. Św. Jana z Dukli w Pielgrzymce”
  2. Opis przedmiotu zamówienia:

3.1 Zakres zamówienia i warunki udziału w postępowaniu:

3.1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji kościoła p. w. Św. Jana z Dukli

w Pielgrzymce, w tym:

– izolacji termicznej stropów;

– wymiany okien;

– docieplenia ścian zewnętrznych z wykonaniem elewacji;

– modernizacja instalacji grzewczej;

– montaż zestawu ogniw fotowoltaicznych;

– wymiana żarówek na energooszczędne typu LED

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dołączony do niniejszego zapytania ofertowego przedmiar

robot (załącznik nr 2) ułatwiający przygotowanie oferty.

Zamawiający zastrzega realizację robot w następujących etapach:

Etap I: Roboty instalacyjne – modernizacja instalacji grzewczej:

1) Montaż gazowego kondensacyjnego kotła gazowego min. 24 kW (sprawność min. Hs – 94%, HI – 104%)

wyposażonego w sterowanie automatyczne, montaż automatyki pogodowej. Wykonanie centralnego

ogrzewania. Nowe grzejniki płytowe (12 szt.) wyposażone w zawory termostatyczne o działaniu

proporcjonalnym w zakresie proporcjonalności 1 k (12 szt.).

2) Modernizacja oświetlenia z zastosowaniem oświetlenia LED. Zakres modernizacji obejmuje: Żarówki LED

10W – 46 szt. Lampa LED z regulacją konta padania światła – zamiennik 200 W halogenu – 2 szt. Lampa

zewnętrzna LED z czujnikiem ruchu i zmierzchu – 1 szt., demontaż/ montaż lamp – 49 szt.

Etap II: Roboty budowlane – Modernizacja przegrody – okna zewnętrzne. Wymagany współczynnik U dla

nowej stolarki: 0,90 W (m2+k). Wymagany typ stolarki – Stolarka szczelna (0,5< a <1);

Etap III:

1) Modernizacja przegrody Strop pod niższym zadaszeniem. Wymagana grubość dodatkowej warstwy

izolacji termicznej: 25 cm. Zastosowany materiał izolacji termicznej: płyty w wełny izolacyjnej ʎ 0,038 (W/

mK). Powierzchnia modernizacji przegrody: 84,85 m2.

2) Modernizacja przegrody Strop pod nieogrzewanym strychem. Wymagana grubość dodatkowej warstwy

izolacji termicznej: 25 cm. Zastosowany materiał izolacji termicznej: płyty w wełny izolacyjnej ʎ 0,038 (W/

mK). Powierzchnia modernizacji przegrody: 129,01 m2.

Etap IV:

Roboty instalacyjne – montaż zestawu ogniw fotowoltaicznych o mocy 3 kWp. Montaż na konstrukcji

wolnostojącej. Instalacja wpięta w wewnętrzną sieć elektryczną budynku za układem pomiarowo –

rozliczeniowym. W skład instalacji fotowoltaicznej wejdą: moduły fotowoltaiczne, falownik fotowoltaiczny,

zabezpieczenia i osprzęt elektryczny, konstrukcja montażowa wolnostojąca.

Etap V:

1) Termomodernizacja ścian zewnętrznych. Modernizacja przegrody ściana zewnętrzna. Wymagana grubość

dodatkowej warstwy izolacji termicznej 15 cm. Zastosowany materiał izolacji termicznej: Płyta styropianowa

EPS 70-036 FASADA ʎ 0,036 (W/mK). Powierzchnia modernizowanej przegrody: 460,57 m2.

2) Odtworzenie izolacji przeciwodnej poziomej. Odtworzenie izolacji poziomej ścian fundamentowych

metodą podcinki (firmy PRINŻ lub równoważnej) o powierzchni 36,70m2.

3) Modernizacja przegrody – ściana fundamentowa i cokołowa, izolacja i ocieplenie ściany cokołowej

i fundamentowej o powierzchni 104,89 m2, o gr. 10 cm. Styropianu xps.

3.1.2 Zaleca się, aby Wykonawca dokonał oględzin obiektu w celu oceny jego stanu oraz ujęcia w ofercie

zakresu wszystkich koniecznych do wykonania prac.

3.1.3 Przed podpisaniem umowy Wykonawca, ktorego oferta będzie najkorzystniejsza dostarczy

Zamawiającemu kosztorys ofertowy.

3.1.4 Roboty powinny obejmować cały zakres robot podstawowych i pomocniczych (zabezpieczenia

elementów budynku, rusztowania, transport wewnętrzny).

3.1.5 Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców, nie zwalnia to

jednak wykonawcy z należytej realizacji przedmiotu zamówienia.

3.1.6 Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej

wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną.

3.1.7 Szczegółowe rozwiązania materiałowe Wykonawca będzie uzgadniał z Zamawiającym przed i w trakcie

realizacji zadania. Wykonawca zobowiązuje się stosować wyroby budowlane (materiały) dopuszczone do

obrotu i powszechnego stosowania.

3.2 Warunki płatności: przelew do 14 dni po otrzymaniu faktury wraz z zatwierdzonym protokołem odbioru

robot (częściowego/ końcowego). Zamawiający dopuszcza częściowe fakturowanie za przedmiot

zamówienia.

3.3 Obowiązującą formą wynagrodzenie będzie wynagrodzenie ryczałtowe. Wykonawca w cenie ofertowej

powinien ująć wszystkie koszty związane z realizacją robot, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania

wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, a także oddziaływania innych czynników

mających lub mogących mieć wpływ na koszty.

3.4 Pozostałe wymagania dot. realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy (Załącznik nr 3 do

Zapytania ofertowego).

WARUNKI UDZIAŁU POSTĘPOWANIU:

W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który wykaże się doświadczeniem w wykonaniu

(zakończeniu) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres

prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:

– przynajmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu budowy/ przebudowy/ remontu/

modernizacji obiektu sakralnego o wartości co najmniej 150 000,00 zł netto;

– przynajmniej jednej roboty budowlanej polegającej na modernizacji instalacji grzewczej o wartości co

najmniej 20 000,00 zł netto;

– przynajmniej dwóch robót budowlanych polegających na dociepleniu ścian zewnętrznych z wykonaniem

elewacji o wartości co najmniej 100 000,00 zł netto każda.

Wykonawca musi wykazać spełnienie wszystkich trzech warunków udziału w postępowaniu. Ocena

spełnienia niniejszych warunków dokonana zostanie na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę wraz

z ofertą Wykazu robot budowlanych wraz z dowodami, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje,

poświadczenia).

  1. Termin realizacji zamówienia: Termin zakończenia robot będących przedmiotem zamówienia nastąpi nie

później niż do dnia 15.06.2021 r. z zastrzeżeniem, że poszczególne etapy zostaną wykonane w następujących

terminach:

I Etap: 23.12.2019 r.

II Etap: 15.06.2020 r.

III Etap: 15.09.2020 r.

IV Etap: 15.12.2020 r.

V Etap: 15.06.2021 r.

Wykonawca po podpisaniu umowy dostarczy Zamawiającemu harmonogram rzeczowo- finansowy.

Harmonogram musi być uzgodniony z Zamawiającym (szczegóły zawarte są we wzorze umowy).

  1. Kryteria oceny ofert:

CENA:

Do porównania ofert Zamawiający przyjmie wartość brutto określoną przez Wykonawców w Formularzu

oferty. Oferta z najniższą ceną otrzyma 80,00 punktów, pozostałe oferty otrzymują ilość punktów wyliczoną

według poniższej formuły:

C – ilość punktów =

najniższa oferowana cena

brutto x 80

cena brutto oferty ocenianej

Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi:

Na wykonane roboty Wykonawca zobowiązuje się udzielić 24 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi, liczony

od daty końcowego, bezusterkowego odbioru robot. Okres gwarancji zrównuje się z okresem rękojmi.

Kryterium „Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi” będzie rozpatrywane na podstawie terminu gwarancji

jakości i rękojmi zadeklarowanego przez wykonawcę ponad wymagany okres 24 miesięcy. Okres gwarancji

udzielonej przez wykonawcę musi zostać podany w pełnych miesiącach. Zrównuje się okres gwarancji

z okresem rękojmi. Wydłużenie okresu gwarancji jednocześnie stanowi deklarację wykonawcy wydłużenia

okresu rękojmi. Maksymalny dodatkowy okres gwarancji, ktory Zamawiający przyjmie do oceny to 12 miesięcy.

Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres dłuższy niż 12 miesięcy, to Zamawiający do oceny przyjmie 12 miesięcy.

Sposób przyznania punktów w Kryterium „Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi”:

G – ilość punktów =

dodatkowy okres udzielonej gwarancji jakości i

rękojmi w ocenianej ofercie (miesiące)

najdłuższy dodatkowy okres gwarancji jakości i x 20

rękojmi z pośród wszystkich ocenianych ofert

(miesiące)

Maksymalna ilość punktów według kryterium „Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi” to 20,00 punktów.

Oferta w łącznej ocenie może uzyskać maksymalnie 100 punktów.

  1. Inne istotne warunki zamówienia:

6.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia powyższego postępowania w każdym czasie i bez

podania przyczyny.

6.2 Wybór oferty nie stanowi przyjęcia oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i nie oznacza zobowiązania

do zawarcia umowy pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą.

  1. Sposób przygotowania oferty.

Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „OFERTA” (załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego).

Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym

atramentem lub długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku

składania oferty w siedzibie Zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis „Zapytanie

ofertowe – Termomodernizacja kościoła p. w. Św. Jana z Dukli w Pielgrzymce”

  1. Ofertę można złożyć/przesłać w formie pisemnej pod adres: Parafia Rzymskokatolicka p. w. Św. Marii

Magdaleny w Samoklęskach, ul. Samoklęski 125, 38-223 Samoklęski.

Termin złożenia oferty: do dnia 9.12.2019 r. do godz 8.00.

Samoklęski, dnia 27.11.2019 r.

.………………

(podpis)